Zone importante in birou

Cititi si despre amenajari birouri.

Culorile folosite pentru amenajare trebuie sa se inspire si din sigla companiei dar nu ar trebui sa apara excesiv. Un element fooarte important intr-un sediu de firma este si receptia. Prin receptie trec angajatii, dar trec si clientii, si amenajarea acestui spatiu transmite mai departe un mesaj foarte important legat de imaginea firmei.

Daca in sediu au loc intalniri cu clientii va trebui sa realizati un spatiu special pentru ele. Salile de conferinta ar trebui sa fie configurate si in functie de numarul de persoane care vor lua parte la discutie. Pentru intalniri cu putine persoaene se poate amenja si un colt discret cu pentru cafea.

De asemenea o sala de sedinta trebuie sa fie amenajata si in functie de tipul prezentarilor si va trebui sa determinati daca este nevoie de un videoproiectorsi daca sunt preferate scaunele sau fotoliile, pentru confortul persoanelor prezente.

In ceea ce priveste angajatii o prioritate a companiei este legata de ergonomia birourilor.

Pentru a face oamenii sa interactioneze sau sa fie bine dispusi, se poate amplasa fotocopiatorul mai aproape de oamenii care il utilizeaza cel mai des sau se poate stabili o gama cromatica pentru birouri in care puteti sa difuzati si muzica.

Daca se alege un stil de amenajare pentru fiecare departament in parte atunci conducerea unei companii ar trebui sa creeze macar o anumita colaborare intre angajati. Se poate stabili un traseu prin care conabilul ajunge mai usor la departamentul cu care lucreaza direct precum juridicul. Pentru IT se pot rezerva locuri speciale de cafea pentru ca ei isi petrec mai multe ore la birou.

Pentru companiile IT in care angajatii isi petrec foarte mult timp in birou pot fi create zone de relaxare. Indiferent ca este vorba despre o sala de jocuri sau de o cafenea, acestea ii fac pe oameni sa interactioneze si sa se simta mai bine la birou.

Sunt multe companii care nu aloca un buget mare pentru amenajarea biroului si monotonia este indepartata prin ale metode.